غم هجران یارکرده اسیرم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
غم هجران یارکرده اسیرم
نوشته شده در چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 1473
نویسنده : غریبه آشنا


*تقدیم به پیشگاه مهدی فاطمه..*

*یاصاحب الزمان...*

.

*من ازاشکی که میریزدزچشم یارمیترسم*

*ازآن روزی که مولایم شودبیمارمیترسم!*

.

*همه ماندیم درجهلی شبیه عهددقیانوس*

*من ازخوابیدن مهدی درون غارمیترسم!*

.

*رهاکن صحبت یعقوب وکوری وغم وفرزند*

*من ازگرداندن یوسف سر بازارمیترسم!*

.

*همه گوینداین جمعه بیاامادرنگی کن*

*ازاینکه بازعاشوراشودتکرارمیترسم!*

.

*سحرشدآمده خورشیداماآسمان ابریست*

*من ازبی مهری این ابرهای تارمیترسم!*

.

*تمام عمرخودرانوکراین خاندان خواندم*

*ازآن روزی که این منصب کنم انکارمیترسم!*

.

*طبیبم داده پیغامم بیادارویت آماده است*

*ازآن شرمی که دارم ازرخ عطارمیترسم!*

*شنیدم روزوشب ازدیده ات خون جگرریزد*

*من ازبیماری آن دیده خونبارمیترسم!*

.

*به وقت ترس وتنهایی،توهستی تکیه گاهم*

*مراتنها میان قبرخودنگذار،میترسم!*

.

*دلت بشکسته توای دلداررحمی کن*

*که ازنفرین وازعاق پدربسیارمیترسم!*

.

*هزاران باررفتم،ولي شرمنده برگشتم* 

*زهجرانت نترسیدم ولی این بارمیترسم!*

.

*دمی وصلم،دمی فصلم* *دمی قبضم،دمی بستم*

*من ازبیچاراخراینکارمیترسم * 

  *//درادامه شعرجناب استادبقایی//*


                                 *شدم حیران این دنیاکه چشمانم،نمی بینند*

*ازآن روزی که توآیی ومن ناکار میترسم!*


*یمانی وخراسانی به عهدخویش وفاکرده*

*اگرباشم امیرلشگرکفارمیترسم!*


*خدایاتوترحم کن براحوال دل(علیا)*

*که ازوسواس شیطان خطاکارمیترسم!*


              *علی(علیا)سرابی یاقوند*

                         *کپی ممنوع* 



௹ ازلطف شما بی نهایت سپاسگزارم௹

:: موضوعات مرتبط: دلنوشته های شکسته , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , عصرانتظار , جمعه یار , خلوت دل , سفیانی , شعرجدید , دکلمه تنهایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ناشناس در تاریخ : 1394/4/18/4 - - گفته است :
emam-hasanmojtaba.mihanblog.com سلام از سایت ما هم دیدن فرمایید و نظرا ت خود را بدهید

/weblog/file/img/m.jpg
ناشناس در تاریخ : 1394/4/18/4 - - گفته است :
سلام سایتتون خیلی خوبه و اهل دل از وبلاگ ما هم دیدین فرمایید و نظرات خود را بدهید مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: